måndag 9 juli 2012

-irriterad/glad

HEJ!

Jag förstår verkligen inte hur andra människor kan vara så fullkomligt dumma i huvudet! (ursäkta språket) Avundsjuka jävlar, frågan är bara varför de är avundsjuka på mitt liv, finns inte så mycket intressant i mitt liv ;) hähä! Nej men seriöst, varför bryr sig ens folk om saker som inte handlar om dem?! Jag vet svaret: Endast för att få uppmärksamhet!!!! Detta stör mig, väldigt mycket! 

Till saker som gör mig glad och till människor som gör mig ännu gladare.. Dag som kväll så jobbar jag i princip hela tiden men det gör mig ingenting.. för jag jobbar med så fantastiska människor (både personal och boenden) jag blir så glad varje gång jag kommer till jobbet och veta att jag gör något bra för en person. Såå, om jag inte kommer in på skolan till hösten, vilket jag får reda på snart så skulle jag väldigt gärna vilja jobba inom äldrevården! =) En gammal gammal kompis hörde av sig igår och frågade om vi kunde ha en vin kväll snart :) självklart svarade jag ja och troligtvis på lördag så ska vi ha vår vin kväll sen ska vi även ut på kvällen i öltältet nere vid hamnen :p guuud vad jag har längtat till denna helg! 

Har precis betalat alla mina räkningar som jag har denna månad, klasskorten, balkorten, mobilräkningen, tågbiljetterna och ett par skor som jag beställde för ett tag sen. För mina pengar som jag har kvar så tänkte jag handla kläder :o haha hör och häpna?! Jag, Clara Högberg ska shoppa kläder :) haha för alla som känner mig rätt så väl så är inte jag en sån tjej som handlar så mycket kläder :) men nu känner jag att jag kanske behöver något nytt, tills vi ska åka osv! 

Tänkte bara påminna alla filurer där ute i världen att idag är det bara 42 dagar kvar tills vi drar iväg! HÄHÄ!

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar