tisdag 17 juli 2012

-tisdag

Har inte skrivit på as länge men har haft lite fullt upp!! I fredags så åkte jag bil till Ö-vik och badade sen hela dagen! :) hade förövrigt hur kul som helst och snygg badvakt skadar då inte heller! När jag kom hem så somnade jag som en stock av utmattning! Var helt slut och hade blåmärken överallt :p haha! På lördag så gick vi ner på marknaden till halv 12 och tog oss en cider! Drack sen hela dagen och hela kvällen, inte undra på att man blev så full! :D på söndag så sov jag nästan hela dagen, mådde inte alls så himla bra!

Igår så jobbade jag 7-14 och sedan 16-21! Åhhhhh! Cp kväll! Har aldrig varit så stressad i hela mitt liv! Idag har jag jobbat 7-12 vilket kändes skönt, har så ont i ryggen nu så skulle behöva en massage lite fort! Sen har jag suttit framför dator hela dagen/kvällen och sökt lite jobb! Hoppas hoppas jag får något ifall jag inte kommer in på skolan!

Sen vill jag bara säga att jag saknar min fina vän Linnea som är jätte sjuk! Önskar jag kunde vara sjuk istället för henne eller om jag kunde göra henne frisk igen! Många styrke kramar och pussar till världens sötaste lilla gumma!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar