lördag 18 augusti 2012

-lördag 18/8

I torsdags så fick jag äntligen äta mina efterlängtade kräftor :PP hur gott som helst och skulle typ kunna leva på de! (Y)

I går så åkte hela la famila in till staden för vi skulle in med Kevins säng till lägenheten, han har nu blivit stor pojk och ska börja gymnasiet, kommer ihåg hur spännande jag tyckte att allting var då, men då saknar jag ju den tiden oxå :) Vi åkte runt på olika möbelaffärer, bonus möbler, jysk, mio bla bla bla. Åkte sedan på lillänge för att köpa skor till alla barna, förutom mig! självklart.. mamma handlade de sista på apoteket till mig, när mamma vet att jag ska utomlands så köper hon upp hela apoteket, just nu tar jag 3 tabletter på kvällen, nån jävla allergi nässpray två gånger per dag! haha morsan! Gick sen och införskaffade mig en hur sköönt filt som helst som jag har velat haft i alla år. köpte med mig lite mat hem sen åkte jag äntligen hem till frösön.. myste ner mig i ny filten och kikade på "Hans Och Hennes". rätt bra film! den filmen visar på att allt som alla andra har behöver inte just jag ha.. på kvällen så fick jag äntligen träffa Simon igen! <3 glad tjej'!

nu ligger jag helt död i sängen, klockan är halv 1 och jag borde gå upp och duscha, äta något och packa. idag ska jag tydligen till Hackås :o igen! ska grilla lite och gå på puben?! haha pub, det kan ju inte vara värre än Bräcke menar jag så jag får väl stå ut ;) men först skulle vi till Forsaån och bada? nooooo way att jag tänker bada.. jag tänker sola :) jag ska sola och bada en vecka framöver så jag klagar inte!

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar