onsdag 15 augusti 2012

-onsdag

TJO!
Sov fram till halv 11 idag sen klev jag upp, gjorde mig i ordning och bara chillade :)
Åkte sedan ner med Martin till morsan som skulle bju på lunch idag,, (kors i taket) ;) haha! Tog en kebabtallrik, men det tog en stund innan vi fick maten så jag hade typ bara en kvart på mig att äta.. alla som känner mig vet att jag inte kan stressäta utan sitter hellre en timme och äter upp min mat, men icke denna gång! fick maten halv 1 och skulle iväg och jobba klockan 10 i, BRA! Men det var gott iallafall sen skulle man trycka i sig massa bullar, kaffe och bakelser uppe på torpet oxå eftersom det var de äldres dag där idag så vi var där med jobbet.. jag som inte äter sånt skit! =) Nu när jag har kommit hem tänkte jag att jag skulle gå ut i solen en stund, gå över och prata lite med Kristin en sväng och sen bara ta det lugnt, skulle hemskt gärna vilja åka till Brunflo ikväll för att kika på innebandy men det får bli en annan gång ;)


Pratar du bakom MIN rygg, betyder det att jag är längre fram än du!
Kommenterar du MITT liv, betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt!
Har du tid att leta efter MINA misstag, betyder det att du är avundsjuk!
Fortsätt med det..
lever JAG livet under tiden!


Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar