torsdag 3 januari 2013

3/1

Idag är det verkligen ingen vanlig dag, för idag är det min 20-års dag!!! Och nu ska ni få höra vad jag gjort på min födelsedag.. Hmmmmm, jobbat! 7-21! Imorse fick jag öppna en present för mig själv och det var en deodorant, body lotion och en tvål från Apoteket! (Sånt som ska vara bra)! :p när jag äntligen slutade klockan 9 så åkte jag hem! Åt en bit tårta, öppnade ännu fler presenter!! Lite mera kläder, leggings som jag kan jobba i, One tree Hill säsong 8 och 9, en ny kalender, en dator väska och lite små saker :) fick även reda på idag att jag är antagen till sjuksköterska ;) vet dock inte om jag ska gå!! Fårse hur det blir med guide jobbet! Men som det ser ut nu så börjar jag plugga och sen om jag får jobbet så hoppas jag nog av skolan :) knäppt men ja!! Det är de jag vill :D

Imorgon är det fredag och de innebär att jag har tuuuuuuusen saker att göra!! Ska skriva klart allt till intervjun! Måla naglarna, packa för resan till Stockholm, äta lunch med mormor, morfar, Kristin och Richard, gå på bolaget med moster och handla inför resan, äta ännu mera tårta när folk kommer med presenter :) hihi! Ser iallafall fram emot att åka till Stockholm över helgen! Inte alltid man gör de :) ska träffa bror Robin :) sen ska vi även träffa stockis, var ju bara 3 år sedan vi sågs sist! :)

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar