onsdag 9 januari 2013

-plans for the spring

just exakt precis som det låter! Mina planer för våren är inte så speciellt svåra.. Mitt beslut gäller på ett annat beslut.

OM jag får jobbet i Turkiet! Då flyttar jag till Turkiet i 8 månader... Jobbar för fullt, solar och blir brun, träffar sjukt mycket nya människor, tränar och går upp några kilon, äter sjukt god mat, får sakna min familj lite extra, umgås med mina arbetskollegor, får uppleva den sjuka känslan när någon som jag känner kommer ner och hälsar på, kommer bli en bättre människa, kommer få uppleva något som jag aldrig någonsin kommer få uppleva igen! ;)

Om jag INTE får jobbet i Turkiet! Då flyttar jag till Östersund igen, flyttar in hos min bror Jimpa, pluggar på för fullt, träffar sjukt mycket nya människor, tränar och går upp några kilon, äter sjukt god mat(min bror är expert på att laga mat), kanske börjar träffa DIG igen, få den känslan av att; om 3 år; då kanske jag är sjuksköterska, kommer bli en bättre människa, har chansen att få träffa dom brudarna jag vill träffa mycket oftare! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar