måndag 14 januari 2013

-studieböcker

Förmodligen så börjar jag på sjuksköterskelinjen om en vecka! Men om jag får jobbet i Turkiet så sticker jag dit istället.. men dom verkar ju inte vara så snabb på att svara så då tänker jag anta att jag inte fått jobbet. så nuu; dags att beställa böcker! suck... helt sjukt va dyrt det är med böcker. det går inte ens att beskriva! behöver 7 böcker och det blir drygt 3000 :o vill inte plugga!!

börjar som sagt nästa måndag och då är det bara introveckor med nollning och maaaassor av alkohol.. jag orkar inte! Men har fått lite uppdate av Malin och hon säger att det finns många snygga killar där.. woooohow! får lyssna på henne då! grett!

jobbar 6 dagar den här veckan sen är det flytt till Östersund! Om det såklart inte kommer ett väntat samtal till mig under veckan :d ska bo med Jimmy 3 år till :o det är tur att vi trivs att bo med varandra då! :p men ärligt så ska det bli ganska, bara ganska skönt att flytta till Östersund! Bara jag får komma ifrån Bräcke så kan jag göra nästan vad som helst.. bara det går bra med studierna och allt så kommer jag trivas som fisken i vattnet.. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar