måndag 7 januari 2013

-stockholm

Hola! Tänkte berätta lite om min helg nere i Stockholm.. Vid 5 över 6 på fredags kvällen åkte vi och hämtade upp Amanda för att åka ner på station. hoppade på tåget, fick sätta oss på våra platser.. en resa ner till Stockholm var verkligen helt underbart eftersom jag och Amanda inte umgåtts på sjukt länge så det var verkligen as bra :p pratade lite gamla minnen osv och det kändes verkligen som om vi aldrig hade slutat att umgås! När vi hade hittat till hotellet på kvällen där så tog vi och somnade ganska fort.. två trötta tjejer!

Lördag morgon klev vi båda upp för att gå och äta hotell frukost.. åh!! kan vara det bästa jag gjort på länge.. så sjukt gott :) Amanda gjorde sig i ordning för att gå iväg på intervju och jag satt och var nervös. följde med henne till hotellet där vi skulle ha intervju sen gick jag hemöver igen. flera timmars väntan av nervositet..... :s men sen när äntligen Amanda ringde och hon kom tillbaka till hotellet så blev allt bra igen. hon berättade de ena och de andra och det var verkligen inte något att vara nervös för.. då har man gått och varit nervös i flera veckor för denna intervju, tränat framför spegeln på engelska osv.. inte ett jävla engelska ord var det :o braa! vi gick ut och käkade på subway innan det var min tur. när vi kom in på scandic grand hotel så möttes vi har självaste Carola Häggqvist! c00lt. min intervju gick as bra, känns det som iallfall.. men om jag säger såhär, jag är absolut inte deras säkra kort men jag är heller inte någon som dom bara slänger i "vill inte ha" högen ;) hoppas ni fattar!

när jag var färdig så gick jag hem till hotellet. gjorde mig i ordning, bytte kläder, slängde på mig lite nytt smink och sen bar det iväg.. på nå mysigt ställe för att äta middag :p mådde illa som ett as så åt inte ens hälften. :) aja! mötte upp våran saknade stockis och sen gick vi till vårt hotell och satt där och drack :) Stockis som kan allt om Stockholm typ och vet exakt vart man ska gå ut när man är där visade oss verkligen... först gick vi på nån krog där det var ganska stort och as mycket folk. vi började ge oss in på massa shottar och massa cider. :o hm! "snurr i huvudet" efter ett tag så gick vi vidare på ett annat ställe. lite mindre men fortfarande mycket folk. fortsätter att shotta och supa sig ännu mera fuller. har nog inte druckit så mycket på en och samma kväll. sjukt! denna krog hade öppet till 5 på morgonen så vi dansade verkligen hela natten. där vid 4 hade jag så sjukt ont i mina fötter och ben så jag satte mig på en stol och väntade tills klockan skulle bli 5 :p kom fram en as söööt kille till mig och vi började snacka.. känns som om jag har hittat min dröm man ;) när vi drog hem så tog vi taxi till 7eleven sen upp på hotell rummet för att däcka gött.. :)

söndag var en bakis dag, till en början.. mådde sjukt dåligt i typ 2 timmar. men när jag hade ätit frukost, tvättat bort mitt smink osv så mådde jag bra. gick på stan en sväng sen började jag känna att jag började få urinvägsinfektion.. (as usually) men efter typ 1 timme så gick det över! :o måste ha varit min tur dag :) vi släppte av Stockis och sen gick vi på subway för att köpa färdkost.. godaste mackorna ever!!!

Taaaaaack Amanda, Taaaack Stockis, Taack alla snygga 08:or, Ja Taaack Stockholm för den mest sjuka helgen någonsin i mitt liv! ;)




outfit inför intervjun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar