lördag 5 januari 2013

-alone in a big city

Sitter här för mig själv på hotellet eftersom Amanda är på intervju nu :p hon har varit där i en och en halv timme nu och hon lovade att höra av sig så fort som hon fick en lucka :D sjukt nervös inför det som komma skall! men jag kan bara göra mitt bästa.. det är ändå min första riktiga arbetsintervju så om det går åt helvete så gör de de!! ska såklart inte tänka så men vi får se vart de leder :p 

Sängen! ps. min sida är den som inte är full av kläder ;) 

Hallen 



Brist på liv! ;)

Vid 2 är det min tur.. känns som om man inte kan förbereda sig på så mycket heller. orkar inte hålla på att prata engelska och kolla om vad de ena och de andra heter. då kommer jag bara stirra mig blind på de ordet.. jag tar det som det kommer och om jag inte vet något ord så får det vara så :) blir bäst så! för om jag nöter in allt som jag ska säga så att det bli perfekt så är det ju inte clara, då är det en tillgjord clara och det vill jag ju inte. dom kan ju lixom inte förvänta sig att man ska vara världsbäst på engelska heller. när jag är färdig med min intervju så ska vi gå ut och äta någonstans innan vi sen ikväll tänkte kika vad stockholms nattliv har att bjuda på! vi hoppas från våra inre själar att våran saknade stockis kan följa med oss ut och visa oss lite. annars lär vi nog hamna på nån sunk klubb.. :o imorgon; bakis dag, tåg hem till bräcke igen! 

kyss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar