söndag 13 januari 2013

-suuunday

Solig dag, söndag! get it? 
Igår så var jag så himla sugen på att åka till Östersund för att gå ut på krogen.. om jag bara hade haft någon att gå med så hade jag åkt in. saknar Östersund en smula, men förmodligen bara av några få anledningar.. mina fin fina brudar som jag inte träffar så ofta, mina systrar som jobbar/bor i Östersund, min storebror som jag inte alls träffar ofta, och självklart du<3 förstår inte varför jag saknar de men vissa dagar är jobbigare än andra. men mer än något annat så skulle jag vilja flytta utomlands, helst nyss! vem följer?

träningen ska jag börja med snart... men det har varit så sjukt kallt dom sista dagarna så har jag ens velat sticka ut näsan utanför dörren.. men nu har jag äntligen hämtat mina träningskläder i Östersund som jag glömde hos Linnea när vi hade varit i Sundsvall.. har beställt ett par springskor oxå, beställde även en jacka, snowboardjacka :o haha! men den var snygg, hoppas bara den passar ;) men till veckan blir det hårdträning!


I can just show you how I feel, the rest is up to you



1 kommentar: