lördag 12 januari 2013

-lördag

Igår så åkte jag och mamma in till Östersund för att kolla på Brunflo-Jämtland i innebandy :) spännande match till en början men sen gick det bara utför för Brunflo! 10-5 slutade matchen...
Åkte sen hemöver och var väl hemma vid halv 11! Slängde på mig lite snyggare kläder, bättrade på sminket och for iväg till Dennis! Körde han och Steve till Östersund för att dom skulle gå på krogen! Hämtade upp Stina, Elin och Joel sen gick vi oxå in på krogen :D dansade lite smått sådär nykter, weard! Men det var kul, förutom turkarna som bara hänger efter en och äcklar sig... Uuuw! Var väl hemma vid 4 tiden efter en god natt hamburgare på Max, jag som inte brukar gilla Max! :p

Idag har vi varit i sporthallen från 2 till halv 6! Bräcke-Backe! Sjukt spännande match och det var nästan för spännande där på slutet, matchen slutade tyvärr 6-5 till Backe men Bräcke gjorde en av deras bättre matcher (y) precis ätit en god middag nu och har lagt mig på soffan! Vill åka till Östersund och gå ut på krogen men de lär väl inte hända.. :s

en ända anledning till varför jag vill vara i Östersund, och de är DU..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar