onsdag 20 juni 2012

20/6

Hejsan!
Min ända lediga dag på hela den här veckan och klev ändå upp vid halv 9 :o något är fel på mig?! 
Klipptid vid halv 10 vilket verkligen behövdes kan jag lova, skönt att få klippa av sig en del! Bild kommer :) Sen for jag iväg till Gällö för att hälsa på Farmor Margit lite :) roligt att få träffa henne lite även fast hon inte alls känner igen mig! <3 

Sen har jag varit på soptippen med mormor och moster en sväng sen hjälpte jag mormor lite hemma innan jag sen gick hem :) Har fixat med mitt nya avtal som jag ska ha eftersom jag nu är undersköterska. Högre löööön! wiihow! Mamma slutar om en timme så då ska jag väl hjälpa henne med maten och sådär.. Nu tänkte jag kika lite på lite kläder och beställa hem något fint :) gött! 


Jag lever livet och jag lever ett bra liv
Jag älskar mitt liv!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar