fredag 22 juni 2012

-inrednings planer

Hejsan!
Hade världens kalajs på jobbet idag med de boende så har haft fullt upp! Fick mig en sill tallrik jag med, men när jag kom hem så kom jag ju på att vi skulle bort till mormor och äta lite lunch där med, så det fick bli en sill tallrik där med + två tårtbitar! ;) haha' gick sen hem och gjorde mig i ordning för middagen ikväll! Strök lite dukar åt mor och dukade lite!

Jimmy kom även hem idag så vi har pratat lite om lägenheten och sådär! När vi får lägenheten så ska vi åka på IKEA och handla oss massor av grejer! Det ska bli riktigt fint i lägenheten har vi bestämt! Ny soffa, gardiner, garderober, bord, stolar, glas, ja massor av nytt ska skaffas! Men detta får bli i slutet av juli eller i slutet av augusti när vi båda får en bra lön :) sen ska jag handla massa nya kläder oxå när jag ändå håller på att shoppa! :)

Nu är det snart mat, så det får bli ett till glas vin och kanske en snaps! :o ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar