fredag 22 juni 2012

-midsommar

Idag är det fredag och midsommarafton!! Helt sjukt vad tiden går fort alltså :D just nu ligger jag i en säng på jobbet och vilar ryggen lite, så fruktansvärt ont! Slutar jobba 1 och sen ska jag hem och fixa och dona hemma oxå, undrar hur långt min rygg räcker egentligen! Puuh! Ikväll så ska vi grilla med familjen och dricka gott :) men jag jobbar ju imorgon(såklart) så för min del blir det lugnt! Många i min ålder ska säkert åka på massa skoj och supa skallen i bitar!! Men inte jag, efter student veckan och Studentdagen så är jag faktiskt rätt less på alkohol! Något glas vin kanske slinker ner ändå! :)

Sen vill jag bara meddela att jag vill åka utomlands NU!!!! Grekland, Spanien, Turkiet, Cypern. Ja vart som helst bara jag får åka snart :) Jag och Cissi har bestämt oss, vi tar oss en tur när jag har slutat att jobba :) det lutar åt Grekland faktiskt men vi får se!

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar