fredag 1 juni 2012

-fredag

Igår så var det mösspåtagningsbal! Kul :) däremot så var jag bakis som ett as och kunde inte alls dricka :( fy på mig! Men stannar kvar på skolan till typ 11 innan vi sen väntade på Fredrik! Han skjutsade ner brudarna på stan till krogen och sen åkte vi hem! :) låg och kollade på film till typ 3 på natten! Idag har jag typ bara kört bil känns det som! Varit och hämtat bilen, for och hämta Dennis och Hugo, for ner på affären och köpte glass sen upp och hämta Alex! Hem och vila(en stund) sen var det dags att fara igen! Ner på byn och panta flaskor med Dennis Hugo och Alex och hämtade även mamma :) puuh! Nu ska jag äta tacos och sen ska jag bara slappa i soffan :D let's dance finalen ikväll och jag hoppas verkligen att Anton vinner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar