söndag 24 juni 2012

-kärt återseende

Åh Gud så glad jag är idag! Fick sovmorgon!! SKÖNT! Sen vid kvart över 1 idag så kom mina saknade brudar Linnea och Johanna och hälsade på! Det var underbart att träffa dom igen och jag blir lika glad varje gång som jag träffar dom! Vi pratade lite om vad som hade hänt sen studenten och helst plötsligt så var klockan 10 i 2 och jag var tvungen att fara på jobbet :( trist att vi inte kunde umgås lägre! Men vi har bestämt att vi måste hitta på något alla vi tjejer snart! Vi ska nog kunna hitta på något, det blir bara problem att hitta en dag som alla kan :S

Nu har jag precis slutat att jobba och sitter utanför Konsum och väntar på mor! Hon får semester nu så nu ska vi hem och fira ;) jag får då jobba vidare ja men jag klagar inte! Kommer somna rätt så fort ikväll skulle jag tro, upp vid 6 imorgon för att jobba :)

Kärlek till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar