söndag 24 juni 2012

-söndag morgon

Hela 13 timmar igår på jobbet gick ganska fort ändå, sov bort en timme på rasten, men de behövdes :) sen jobbade jag med personer som jag tycker om oxå så då blir det roligare :) när jag kom hem så kollade jag lite på fotboll innan jag gick och la mig! Kvart över 12 ringer mobilen och det är brorsan som ringer, trodde väl att han ville ha hämtning nånstans eller nått men det var hans kompis som ringde nerifrån Kevins rum :o "nej jag hade ju inte bara precis somnat" ;) men det var väl roligt att prata med han en stund, kommer inte ihåg vad vi sa men men!

Idag passade jag på att äta frukost ute på altanen! Skönt! Börjar inte förrän klockan 2 idag så det ska bli skönt! Johanna smsade förut och troligtvis så kommer hon och Linnea hit en sväng och hälsar på :) det ska bli så kul att träffa dom igen! :) sen kom jag på: då får ju Linnea äntligen träffa sina små bebisar till katter igen som vi hämtade hos henne för ungefär ett år sedan :)

Skulle vilja hitta en dator som jag kan sitta vid bara just nu men inne på Kevins rum så ligger de två döda sillar så där lär man väl inte våga gå in ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar