söndag 17 juni 2012

-helgen

Det har varit en tuff helg med många skratt och väldigt många tårar! Igår var en tuff dag när jag först hade vaknat på fel sida och småbarna retades mer än vanligt! Sen gjorde jag ett stort beslut i mitt liv som gjorde att jag inte kunde hålla mig ifrån tårarna längre.. Fixade och donade inför festen på kvällen och sen när jag äntligen skulle få min present, då kom det tårar igen, glädjetårar den här gången ;) fick en bil i studentpresent!!!! Inte värsta bilen men en bra första bil :) så skönt! På kvällen så drog jag Malin och Kristin upp på torpet en sväng, rätt så roligt, träffade mycket folk :) kom hem vid 1 men somnade inte förrän vid 4 i morse för låg och prata i telefon halva natten!

Idag så har jag typ bara legat på soffan och slappat! Nu ligger jag på soffan och kollar på Helens små underverk ;) sen ska jag hoppa i säng för imorgon är det dags för jobb igen! :)

Pusss och tack alla för en bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar