söndag 14 oktober 2012

-älskade söndag

Kämpar ihop den allra sista energin och skriver några rader om helgen som varit! <3

Hade hur kul som helst i fredags, dock började jag må illa senare på kvällen och följde aldrig med på krogen! Kanske va ett smart drag, fick höra senare att det söög! :) somnade rätt så fort men tanke på att jag inte mådde så bra!

Lördag: låg kvar in sängen ändå till klockan 1 då min lillebror Alex kom in till mig :) hade lovat han att ha en ensam helg med honom här i Östersund så kunde vi göra lite saker utan att ha Dennis och Hugo närvarande hela tiden :) umgås ALDRIG bara med Alex så det var kul! Han valde att vi skulle äta kebab och sen att vi skulle gå på bio så det gjorde vi! Såg filmer Ted på bion och den var rätt så rolig faktiskt! :) somnade så fort vi kom hem i princip ;) haha!

Söndag: klev upp, Alex åt lite frukost och jag kollade på, numera kan jag inte ens lukta på en frukost macka!! suck..
Vi tog bussen till Torvalla för att kolla på Jimmy när han spelade innebandy :) dock så förlorade dom med 7-3 men det var verkligen en spännande match! Tog bussen hem och jag läste ut den första Harry Potter boken och Alex kollade på tven! :) sen var det dags att gå in mot stan igen för att Alex skulle åka hem! :) det var jobbigt att sätta han på tåget för att jag har verkligen haft det jätte kul tillsammans med honom! Jag behövde det<3

Nu ligger jag i soffan, har precis ätit lite av Alex kebab rulle från gårdagen ;) kollar på ghost whisperer, väntar på solsidan och all about Steve. dock tårar tårar tårar, börjar bli ganska van!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar