söndag 28 oktober 2012

-söndag

Har äntligen jobbat klart för denna dag :) fick mig en välförtjänt cider hos moster och Rickard oxå :) pratade gamla jobbiga minnen så det kom nån liten tår från ögat! :'( älskar att jag kan prata med dom om nästan allt :)<3 mitt liv blir så mycket bättre när jag inser att jag har dom i mitt liv.. såklart är min mamma och mina super söta syskon oxå jätte viktig för mig :) utan dom, ingen clara. <3

pratade med en otroligt saknad vän idag.. <3 har haft så otroligt roligt tillsammans med henne och även fast vi bor typ 100 mil ifrån varandra så känns det som om vi fortfarande är lika nära varandra som vi var när hon bodde här uppe <3 får förhoppningsvis snart träffa henne igen och det skulle verkligen vara hur roligt som helst :)

sen har jag en gammal vän från Söderhamn som vill att jag ska komma ner och bo med han :) vore ungefär hur underbart som helst eftersom att jag bara vill bort härifrån och komma så långt bort som möjligt, men ändå inte för långt bort ;) haha! Sen har vi inte träffats på 3 år typ så det skulle vara roligt!

Till helgen är det alla helgonas helg :) då åker jag till min fars & farfars grav och tänder några ljus och tänker på dom<3 inte varit där på jätte länge så det ska bli skönt att komma dit! får se om jag överhuvudtaget åker till Östersund något i veckan! Kan bli så att jag stannar här hela veckan oxå, Dennis Hugo och Alex kommer ju hit imorgon så ska passa på att umgås lite med dom oxå eftersom att vi träffas så sällan :s sen kommer även Kevin hem imorgon!

Punkt slut! Godnatt :)
Puss osv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar