måndag 1 oktober 2012

-livet kan ta slut på bara en minut

Igår så åkte vi tidigt ifrån Bräcke, lämnade av Kevin i stan sen åkte vi vidare mot Hallen.. Jag hälsade på Johanna och Emma medans mamma och Martin åkte till hans föräldrar! Jag och Johanna gick runt lite i Hallen och kollade på kossorna, världens sötaste hund och fikade goda mackor och wienerbröd :p så himla roligt att vara med Johanna, spelar ingen roll vad man än gör så skrattar man hela tiden :) fina tjejen! följde sedan med mamma och Martin upp till nån stuga i fjällen och kollade lite.. kul! när jag äntligen kom hem till Frösön igen så la jag mig på soffan direkt. Kollade på X Factor och Allt för min syster! Kände för att ha en gråt kväll så jag tog den igår :) man behöver de några dagar i veckan. <3

idag har jag inte gjort så mycket, städat undan lite och bara slappat. vill ut och gå en stund men hatar att vara ute och gå själv, får ringa Malin och fråga om hon har lust :) vill ut och rensa min lilla skalle på otäcka misstankar och drömma.. känner att jag kommer må mycket bättre då!<3 sitter just nu och lyssnar på skivan som jag fick av Johanna igår, med Edvin Berg! tårarna rinner bara nerför när jag hör hans röst. livet är för orättvist ibland och man önskar att man kunde hjälpa en människa att komma tillbaka till jorden <3 tänk om det vore så lätt ändå!


när man minst anar det
jag orkar inte förstå mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar