torsdag 4 oktober 2012

-day I needed

Hej!
Klev upp rätt så tidigt imorse då Johanna och Linnea skulle komma vid 9 :p jag gjorde mig i ordning och sen åkte vi iväg till gamla skolan och mötte upp Malin där! åh fick värsta pirr i magen när jag klev in på skolan :d haha värsta nörden jag är! :) men så var det iallfall. gick först till idrotten för att hälsa på Karin, hon vart super glad över att se oss och lika glad var vi :) vi fick även ge några råd till dom nya ettorna på omvårdnadsprogrammet.. det är så sjukt att vi för bara 3 år sedan satt där vi med, livrädda, förväntansfulla och små =) gick sedan till lärarrummet som brukade vara vårt stammis ställe när vi gick gymnasiet :) träffade Kerstin och Ingbritt sen kom även Maria, fick kaffe och fick känna oss som riktiga vuxna att få sitta i lärar rummet ;) haha! Maria snyltade även in oss i matsalen oxå så vi fick äta lite, saknar verkligen skolmaten! eftersom det är kanelbullens dag idag så tänkte vi att vi skulle äta en kanelbulle i saknade fiket oxå innan vi åkte vidare. dock tycker inte jag om bullar kakor och tårtor och sånt (jag vet jag är knäpp) men jag köpte en bulle ändå, men Linnea fick halva när jag inte orkade nå mer ;) åkte sen ner på stan och träffade Cissi en stund innan jag sen gick för att träffa Mamma. Åkte iväg och handlade mat på willys med Mamma och Martin då jag skulle handla rätt så mycket :) åh älskar att handa mat och kunna laga någon god mat själv. fast det blir ju ganska dyrt med ändå! gött! Åt tacopaj och sallad hemma hos Jimmy oxå innan jag åkte hem till lägenheten.

Sitter nu och kollar på 112 på liv och död. älskar poliser och brandmän som är så snygga.. *dreggel*
haha, skulle haft sig en brandman eller polis kanske! Snart är det Time out oxå som jag ska se sen är det dags för duschen innan det blir någon smarrigt till kvällsfika, dock glömde jag köpa lösa champinjoner så det får bli nå annat idag :) något som är sjukt bra är att Mamma tog med sig Greys Anatomy boxarna, wiiiiiihow! kan bli några spännande dagar framöver om man ska ligga och gråta till grey´s varje dag =)

Kyss Puss Kram och allt där i mellan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar