söndag 7 oktober 2012

-söndag, sjuk, äckel dag

Har känt på mig länge nu att jag håller på att bli sjuk! Äckel förkylningen äter mig inifrån!(hur fan stavas de)?! Aja! Sen mådde jag inte alls bra igår, tårar tårar tårar, så kanske inte så konstigt att jag mår som jag mår idag. kräkts hela natten och hela morgonen.. uscha!
Feber, huvudvärk, halsont och magont! Mitt liv kunde inte bli så mycket sämre just nu, äckel liv!

Martin kommer snart och hämtar mig, så åker vi till Bräcke, vill inte vara själv när jag är sjuk och vill inte vara här överhuvudtaget nu!! I veckan ska jag och Malin boka biljetter ner till Stockholm! Orkar inte vara kvar här längre och vill bara bort härifrån nu!
*deppad tjej*


to forget a guy like you, can be the hardest thing I've ever must going through

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar