lördag 27 oktober 2012

-lördag

Jobbade som sagt igår, 7-14! Skönt att få lite jobb! Mådde ovanligt bra med tanke på att jag klev upp kvart i 6! Brukar inte alls må bra så tidigt på morgonen men det gick bra :) hade verkligen en underbar dag och skrattade hela jävla dagen!! Saknar mitt jobb så himla mycket så det är skönt att komma tillbaka ibland :) när jag slutade vid 2 så gick jag ut! Insåg ganska snabbt att jag aldrig skulle palla gå hemåt för för de första så hade jag ont i magen och ville bara hem och sova, sen så snöade de så jäkla mycket så jag såg inte ett skit :s skit väder! På kvällen så kom syster hut och vi fot och hämtade upp Mirjam så for vi iväg på hockey :) Bräcke förlorade men det var kul ändå! Dock så var det inte alls lika roligt som det brukar vara på deras hemmamatcher :(

Blev inget festande igår då alla i Bräcke är så tråkiga :( haha! Blev en rätt så tidigt kväll igår med andra ord. Skönt.. Ska ju upp och jobba imorgon, oxå ska man ställa tillbaka klockan en timme så det blir väldigt spännande att se om min mobil ställer tillbaka sin egna klocka så att jag kommer upp i rätt tid ;)

HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar