onsdag 3 oktober 2012

-dagarna bara rinner iväg

Igår så låg jag i sängen hela dagen, åt frukost på sängen och bara kollade på Svensson Svensson ;) så himla skönt! Gick till Malin där vid 4! Gjorde lite mat och sallad och sen käkade vi, så sjukt gott :) åt glass och nougatsås till efterrätt, helt proppmätt när man gick därifrån! Stina sov här igår oxå! Var uppe ganska länge så vi ligger fortfarande kvar i sängen fast klockan är halv 12! SKÖNT. Ska väl kliva upp snart och göra lite ägg frukost ;) åh gott! Inget jobb idag heller verkar de som :( blir så less! Ska lägga en intresseanmälan på landstinget oxå så kanske jag får jobba lite på sjukhuset :) kan vara något kanske! Hoppas!!

Imorgon ska vi på skolan, som jag längtat! Tror jag stannar där och börjar plugga på något nytt ;) men jag hoppas verkligen att jag kommer in på sjuksköterska nu till våren så jag får göra något på dagarna!! :)) håller tummarna! Gör de ni oxå :)

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar