fredag 12 oktober 2012

-fredag 12/10

Hej igen!
Inte skrivit på väldigt länge nu, beroende på att jag inte har mått så bra.. av olika skäl! Varit frånvarande nu i en vecka, typ inte pratat med någon, men jag lever iallafall :) nog om de!

Idag mår jag lite bättre, så idag ska jag äntligen få åka in till stan och träffa mina söta brudar igen! Som jag har längtat.. dom får mig att må så bra! :) Blir Sex Party hemma hos Malin. Kommer dit någon och visar massor av sexleksaker, glidmedel, och andra roliga saker.. haha med tanke på att jag har en kompis som inte alls är rädd av sig och inte alls skäms över att fråga pinsamma frågor så vet jag att det här kommer bli en otroligt rolig kväll! :) ska snart börja packa färdigt de sista och sen ska jag börja gå ner mot byn. ska möta upp mamma för hon har köpt nå mediciner åt mig sen ska jag ta tåget till Östersund. kan inte överhuvudtaget säga att jag saknar den äckel staden, men här vill jag iallafall inte vara! ska iallfall åka bort snart någonstans, vart vet jag inte än. Sollefteå ska jag oxå till något snart och hälsa på en god vän<3 Bilder och annat stoj från ikväll kommer upp inom kort!


-love is crap, but I will defeat it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar