onsdag 24 oktober 2012

-onsdag

Äntligen fick jag en tid hos läkaren. Men vill man vänta och få den bästa doktorn så kanske man får skylla sig själv! :) var iallafall där idag, tog massa prover, fick träffa doktorn och han kände och klämde så det gjorde ont som fan :( irritation i magsäcken var det ända han kunde konstatera just nu då. Jag får vänta på provsvaren som kommer om 2 veckor :p när jag kom hem gick jag igenom lite papper osv, anställningsavtal hit och anställningsavtal dit... Nackdelen med olika jobb. :s

Mitt minne är inte alls på topp, speciellt inte de senaste veckorna när jag mått dåligt och haft så mycket annat att tänka på! Men min vän har opererat sig idag, hoppas verkligen att allt gått bra, fina vän<3

Blir varma mackor och sallad till middag ikväll?:o bra mat! Morsan skulle iväg på nå möte så det får bli de, fick ju som jag ville igår, blev MC Donalds till middag! Fick även en tidig julklapp av mamma, ett par fleece leggings, sjukt mysiga och sjukt varma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar