lördag 6 oktober 2012

-started good, end: not so good

Igår så satt jag och åt morötter och hade gjort hemgjord dipp.. mums! *nyttig tjej* men ikväll får det fan bli chips alltså! ;) klev upp vid 10 imorse för att åka iväg och kolla på innebandy.. jag och Mallan har väntat på denna dag så länge, men nu ångrar jag mig totalt!

gick först en stund på stan och köpte ett par skor.. (är man kär så är man), tur man är kär i nånting....
bruna fodrade vinterskor är inhandlade så nu får gääärna snön komma snart så man får gå ute med sina fina skor :p gick upp mot sporthallen, träffade mamma och Martin som oxå skulle kolla på matchen.. från början spelade dom så sjukt dåligt så det var fan pinsamt! men i andra halvlek så började de rulla in mål på mål osv.. dock vann dom aldrig utan dom förlorade med typ 11-7 eller nått sånt.. ja juste; det var Brunflo-Jämtland som spelade och jag hejade såklart på Brunflo. vilka annars lixom?! åkte hem till Malin med morsan och satt och pratade om massor av saker med henne. slutade med att jag satt och lipa.. som vanligt! är så sjukt glad över att jag hade Malin där just då. <3

har precis ätit lite resten från igår. ikväll blir det lugnt, orkar inte ens röra mig från soffan just nu. ligger helst kvar här hela livet.. eller så flyttar jag inom dom närmsta dagarna någonstans så långt bort från allt som möjligt..

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar