onsdag 17 oktober 2012

-feber onsdag

Igår så trodde jag verkligen att hela jag skulle gå i flera tusen bitar! Hade ont precis överallt och kunde knappt röra mig! Hm, DET VAR IGÅR!!

Hur jag känner mig idag, ja, det går inte ens förklara med ord! Vaknade imorse för att Stina skulle iväg och jobba.. Skulle gå på toa men kunde fan inte sätta mig på toastolen för att jag frös så mycket! ;o normalt! Fick i mig två mackor där vid 2 sen har jag bara legat på soffan hela dagen! Vid 5 insåg jag att jag inte kommer orka ligga kvar i soffan så då förflyttade jag mig till sängen :) tog en Alvedon för en timme sen och nu svettas jag som en gris, funderar på att öppna fönstret :)

Aja, nog om mitt tråkiga liv!!

vill få reda på hur det blir nu
så att jag kan planera mitt liv framöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar