söndag 21 oktober 2012

-söndag

För en gångs skull så är det inte bakis söndag ;) duktiga jag! Inte bakis lördag och inte bakis söndag! :p var dock ut båda dagarna och härjade! I fredags så var jag och Mirjam på cuprum och news, jag drack typ inget men det var ändå rätt så kul! Mådde illa (i vanlig ordning) så det var inte så roligt men försökte förtränga de och ha roligt ändå :) trött och less dagen efter, men vi åkte iväg på innebandy för att kika på Bräcke pojkarna som spelade mot Jämtland :D dom förlorade men det var ändå kul! Per och Micke fixade så att vi fick åka med hem i bilarna, tusen tack! :)

Träffade Mirjam även på lördag, vi åt lite chips och dipp, hade lite myskväll och bara chillade :) vid typ halv 1 på natten så fick vi för oss att gå på fest ;) åh herregud! Kände på mig att det skulle sluta illa ;) gick sen hem till en snygg vän på "efterfest" och dom tog ett glas vin medan jag satt och skrattade åt allt dom sa typ (trött tjej).. Halv 6 i morse så var jag hemma och låg i sängen, kändes jobbigt att man skulle upp vid 9 för att åka till stan!! Men hann bara med att åka in till stan så kändes de som om hela jag skulle gå av på mitten!! Strålande jobbig värk i magen och jordens huvudvärk! Åkte hem med mamma igen vilket nog var ett bra val tror jag :) ikväll blir det bara mys med familjen till solsidan och sen Beck! Hoppas på att jag kan få en tid hos nån jävla läkare imorgon, för såhär tänker jag inte må nå mer :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar