fredag 5 oktober 2012

-fredag hela veckan

Äntligen fredag!! Inte för att det spelar någon roll för mig vilken dag det är, fast det är måndag så kan jag ha myskväll för mig själv med chips och dipp, myskvällarna är oftast själv nu för tiden men ibland är det så sjukt skönt! Men ikväll är det första live avsnittet av X Factor vilket jag ska se :) tar nog fram colan och chipsen oxå ;) i veckan kanske jag åker hem till Bräcke en stund och se om jag får lite jobb där! Skulle vart hur nice som helst med tanke på att jag inte verkar få något här :(

Imorgon ska jag och Malin på innebandy :) Brunflo-Jämtland spelar och det ska verkligen bli as kul att se matchen ;) hoppas på vinst från Brunflo! NU; kolla klart på gossip girl sen börja med maten, idag blir det potatis, kotletter och löksås! :) gött!

Friday i'm in love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar