tisdag 23 oktober 2012

-teenage problem

kikat runt på jobb nu så har ont i huvudet. sökt ett jobb nere i Falun nu så vi får se om det ger något :) Vill bara bort härifrån, men ändå inte så långt bort som typ till Malmö.. blir jobbigt om man inte kan träffa familjen så ofta :( ska snart slänga på en film tror jag innan mamma kommer hem.. vi åker in till stan nämligen idag och kikar hur det är med bror min. massor av problem och det kanske blir en flytt hem till Bräcke för den pojken! Inte minns jag att jag hade de så svårt i skolan och att mamma blev orolig för mig heller. aja pojkar är pojkar och flickor är flickor.. det säger en hel del!

ska oxå boka in mig på ett online möte med cultural care då jag funderar på att åka som Au Pair ett år.. =)
man vill så mycket i livet men det blir inte alltid som man har tänkt sig tyvär. men man kan ju alltid drömma sig bort i livet och önska att man hade de ena och de andra. livet hade varit så mycket enklare om man bara hade fått bestämma själv..

blir att vi käkar inne i Östersund idag oxå, vet inte vad det blir men jag är ganska så sugen på China mat, eller MC Donalds ;) haha!

Ha en bra dag/kväll. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar