måndag 19 november 2012

-träning träning träning

Har bestämt att jag verkligen ska ta tag i det här med träningen :) tog en runda med hunden idag! både jag och hon är väldigt väldigt otränad så vi tog en kortis idag och kommer nog bli massor av kortisar innan vi drar på dom stora rundorna. det var så himla skönt att komma ut i naturen och bara känna att man lever! musik i öronen och en snäll hund, det kan inte bli så mycket bättre. nu har jag precis gjort ett litet extra pass här hemma på golvet.. lite situps, armhävningar, rygglyft mm. stretchat färdigt har jag oxå gjort så nu ska jag gå ner och göra mig en nyttig macka sen ska jag kika färdigt på Prinsen och Jag 2 som jag somnade till igår :) vid 3 så drar jag ner till mammas jobb sen vidare mot HC med min lillebror som ska dit idag.. ska boka en tid åt mig själv oxå angående mitt slem i halsen.. kanske dags att ta reda på vad det kan vara nu när jag har haft såhär nu i 2 år :s

Världens sötaste och snällaste hund :)
Kajsa<3


Hurtig brud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar