söndag 11 november 2012

-seg söööndag

Åh, jag blev så himla glad i bilen på vägen hem från stan i torsdags.. mamma berättade att mina julklappar som jag hade beställt har kommit. :) blev lite jobb på fredagen sen skyndade jag mig ner och hämtade ut båda paketen =) så himla fint det var att jag nästan började gråta! Kan dock inte säga vad det är eftersom jag inte vet vilka som följer bloggen ;) men snart är det jul och då ska jag avslöja vad alla fått från mig, + vad jag själv fått :) på kvällen på fredagen så gick jag ner till Mirjam, satt och vänta på när hon käkade sen åkte vi ner på hockeyn för att kika lite :) trodde ju att det skulle hända nå roligt sen efteråt men som sagt, det är bräcke vi pratar om :o säger ju allt! Förstår inte hur det kan ha blivit så tråkigt här.. när jag gick i högstadiet så var det hur kul som helst.. fest hela tiden och man hade alltid något att göra när man hade tråkigt.. jaja, kanske för att man börjar bli gammal som det är tråkigt :o hehe! var hos Mirjam den kvällen till typ 1 på natten sen gick jag hem... skulle gå på toaletten, insåg att jag hade mobilen i bakfickan på jeansen, men det var försent....... sug någonting tänkte jag! mobilen funkade men jag kunde inte lyssna på musik, inte höra vad någon sa när jag ringde osv.. trodde mitt liv var över typ :) tankarna gick, åh nu måste jag köpa en ny mobil för 3 tusen spänn vilket jag verkligen inte har råd med just nu :( KLANT CLARA!

vaknade upp på lördagen och mobilen funkade.. helt otroligt att den funkar. alla säger ju att Iphone är så ömtålig och bla bla bla. men vafan, min överlevde ett toabesök, vad kan den då inte överleva? :) sjukt! kollade på film hela dagen med min kära lillebror Kevin. kollade på nya Johan Falk, sjukt bra film och jag längtar redan tills nästa kommer ut :) på kvällen så skulle vi upp till moster och Lasse och äta fisk middag :) så himla gott vare och jag var så mätt så jag var illamående.. drack några öl sen gick jag hem och la mig. dock vaknade jag halv 9 i morse och var jättepigg. suck! idag blir det lugnt. kanske en promenad med vovven!

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar