onsdag 21 november 2012

-förstår inte hur du tänker

Igår när jag kom hem från Sundsvall så gick jag raka vägen ut för att träffa Mirjam<3 så fort jag såg henne så kom tårarna, dom bra forsade ner... Att få prata av sig med en person som verkligen förstår va det bästa jag gjort. <3 vi gick runt hela Bräcke och vi var ute i en och en halv timme. Skönt!! Jag förstår bara inte hur killar tänker ibland, förstår dom inte att dom kan såra en flicka?! Skjut mig vad jobbigt detta är. Vaknade typ 7 imorse av att min älskade syster skrev och frågade hur det var med mig. Ligger fortfarande kvar i sängen men måste gå ner och äta och dricka något nu innan jag svimmar.. Sen idag ska jag gå till mormor och kolla om hon ha nå blå tråd som jag kan få låna :) tråden ska jag ha till julklappen som är till Marika!

Johanna ringde imorse oxå och var sugen på att göra maträtten som jag bjöd henne på när hon bodde hos mig :) kul att hon tyckte om den! Potatis, stekt lax och en god ala clara sås ;)

"skulle göra vad som helst för ett svar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar