torsdag 8 november 2012

-veckans slut

Som sagt! Jag hade rätt :) veckan gick fortare än jag trodde ;) i måndags så jobbade Johanna så jag låg bara hemma :) tisdag så gick vi och hämtade Jimmys bil för att sen på kvällen åka upp på lillänge för att kika julklappar och sen vidare till Linnea för att hälsa på hos henne :) hittade en julklapp till min kära storebror, en julklapp mindre! Skönt :D sen satt vi hemma hos Linnea och pratade lite, jag och Johanna bjöd på ost och kex! Underbart :) hade hur kul som helst och tycker att det är jätte kul att ses när man aldrig träffas typ, men det är ju jag de :)

Det är redan torsdag och nu är jag hemma i Bräcke igen :) skönt!! Slippa Östersund och alla äckliga människor! Imorgon blir det hockey och kanske någon kall, sen i helgen blir det nog lugnt! Ska upp till moster på lördag och äta middag :) men annars ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt :) kanske ta en promenad med hunden om inte halsen blir värre det vill säga :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar