tisdag 20 november 2012

-IKEA

Mamma fick nå sne ide om att vi skulle fara ner på IKEA idag :) så vid 15 när hon slutade så for vi iväg. Dom har köpt massor av julklappar och jag har köpt lite julklappar jag med ;) Till Zakrisson Linnea: såg att du frågade om någon skulle på Ikea, frågade mamma om vi kunde köpa med oss spegeln men vi hade inte plats, fattar nu vad hon menar ;) annars hade jag plockat med mig spegeln! <3 provade även jackan som jag vill ha, dock 4500 kronor!! Låter som om jag måste jobba ihop lite pengar :p haha!

Blev iallafall en julklapp till moster Marika! Dock är den bara halvfärdig, hmm! Undra vad det kan vara :) när julafton är över så ska jag avslöja vad jag har köpt till alla ;) nu är det bara små knoddarna och Kevin kvar.. Insåg precis att Kevin fyller år om 2 veckor oxå :o suck! Sen blev det ett nytt mobil skal till mig :) nu hem, äta nå kvällsfika sen hoppa i säng :)

"ibland förstår jag inte vad jag tänker med, hur mycket jag än vrider och vänder på allt så bli det bara fel och tillslut kommer tårarna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar