lördag 17 november 2012

-för en stund i mitt liv trodde jag att allt skulle bli bra

Över 10 års vänskap varav 3 år vi verkligen satt ihop.. Till ingenting.. Det skulle vara vi tills döden skilde oss åt!

En sak jag nu har lärt mig, man ska aldrig säga sådär! "Vi kommer vara vänner för alltid", "vi kommer alltid vara tillsammans/vara ett par". Såklart låter de underbart när man säger det och jag har själv sagt de flera gånger.. Men som sagt så kan det gå åt helt fel håll!

Små små flickor som skaffar sin första pojkvän, man är så kär och kommer aldrig sluta älska den pojken... Tro mig, jag har varit där själv och jag vet exakt hur det fungerar :) men efter någon eller några månader så har man träffat sin andra drömprins och älskar nu han ännu mer och man ska alltid vara tillsammans :) så kul hur världen fungerar ändå?! Säger absolut inte att det är så för alla.. Vet några som har träffat sin första stora kärlek i ungdomen och som fortfarande är tillsammans och är lika kära :)<3 önskar att jag oxå hade kunnat hittat den kärleken i min ungdom!


just saying. <3 love is something beautiful

2 kommentarer:

  1. Vännen då! Håller med dig, man ska aldrig säga sådär för då håller det aldrig, det har man ju sett i sina dagar! Minimal chans! Men kom ihåg att inte ha bråttom, du är bara 19 (snart 20), och det är ju ingentiiing. Man ska ta dagarna som dom kommer, då mår man som bäst :) Kom ihåg att jag alltid finns här! <3

    SvaraRadera
  2. Nej men ska verkligen inte säga sådär :( ska absolut inte ja bråttom nu mera utan som du säger, ta dagarna som dom kommer istället :) tack för att du finns Linnea gumman!<3 finns här för dig oxå!

    Puss

    SvaraRadera