lördag 24 november 2012

-lördag

Igår kväll så var vi uppe hos kusinerna och moster och firade Jocke som fyllt år. Hur god mat som helst och god dryck.. som alltid! :D Kristin ville även på hockeyn så vi tog och åkte ner en sväng och kikade men har nog aldrig sett dom spela så dåligt så vi sket i de och gick hem istället :p blev en och annan cider för mycket igår och det känns idag! Var inte alls full men med tanke på att jag inte druckit på as länge och blivit riktigt full så kändes idag att man har varit och gått upp och ner för läktaren på ishallen. har seriöst träningsvärk idag....?! :o jag vet att jag är konstig! idag har jag inte gjort ett skit. vaknade imorse av att jag fick ett sms av Ronja! blev glad av de hon skrev men ändå orolig.. <3 huvva! kollade några avsnitt av Prison Break innan jag gick ner och la mig i soffan.. ännu en serie som man fastnar för och som man inte kan sluta kolla på för att det är för spännande.. :) men jag hoppas verkligen att jag får dom 2 sista boxarna av One Tree Hill som jag inte har och som jag kan kolla klart på!

ikväll blir det nog jämtkrogen.. krog i bräcke? kanske låter konstigt men så är det! så om någon skäl där ute vill komma till en håla. gå ut på en sunkig krog där det kostar över 100 kronor inträde och inte så bra musik.. koooom hit till mig! kan erbjuda sovplats ja.. :p förstår verkligen om ni inte nappar! ;)


finns här för dig älskade vän<3 förstår vad du går igenom och jag hjälper dig genom detta, dag som natt och natt som dag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar