torsdag 22 november 2012

-saknaden är så stor

Som sagt så blev det jobb ikväll! Mellan 16-20! Jag mår så himla bra när jag är på jobbet och jag skulle kunna jobba varje dag om jag fick de.. <3

Mamma och Martin målar inne i köket och jag ligger på soffan! Håller på att göra om i hela köket nu och det ser ut som ett helvete där. Men i slutändan så blir det nog bra! I helgen så kanske det slutar med utgång ändå! Patriks combo kommer till lilla Bräcke och det kan man ju ändå inte missa ;) hoppas på att det bli kul iallafall! Behöver de, behöver komma ut och träffa lite gamla folk osv :)

Inte länge kvar nu tills jag får träffa mina brudar igen! <3 hoppas verkligen att alla kan komma och träffas. Mår så bra med dom och behöver träffa dom för att få stöd och att få prata av sig lite :)<3

Ja, jag saknar er!!!!!<3

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar