onsdag 28 november 2012

- middle of the week

Onsdag idag och trött som vanligt! I lördags var vi som sagt ut på krogen :) hade verkligen huuuuur kul som helst och avslutade kvällen ännu bättre<3 kom hem vid 3 men somnade inte förrän på morgon kvisten! Lika bra! Mådde halv bra dagen efter och sov mest hela dagen :) i måndags så började jag på mitt schema vilket känns bra! Redan på tisdagen då jag egentligen skulle vara ledig så ringde dom och frågade om jag kunde komma in och jobba! Såklart man är trött och bara vill ligga kvar i sängen men när lönespecen kommer så ångrar man sig, då kan man jobba hur mycket som helst :) idag är jag ledig men jobbar resten av denna vecka/helg! Nästa vecka är det äntligen dags för informationsmötet om au pair! Som jag längtar :))

Nu blir det någon god lunch och sen prison break i soffan! Ska även kolla igenom lite på internet efter massor av kläder då jag förmodligen åker ner till Sundsvall med brudarna på annandagen och handlar på mellandagsrean ;)

Lite bilder från i helgen :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar