söndag 18 november 2012

-red head

För några veckor sedan så gjorde jag ett tappert försök att färga håret rött ;) inte knall knall rött utan lite mer röd/brunt! Satt med den där jävla färgen i håret och det kliade som satan, ni vet som det brukar göra när man färgar håret :( uuuwh! När jag äntligen var klar så syns det knappt! Liiiiite liiiite röd nyans i håret och visst vart det bättre än vad jag hade innan men inte perfekt :s har kommit in i en period då allt måste vara perfekt i ordning och alla saker ska vara på sin plats, fråga mig inte varför men så har det blivit ;) haha! Har varit ganska strulig i min ungdom osv men nu ska det bli ändring på de!

Sak samma, till hårfärgs grejen ;) ska göra ett nytt tappert försök att färga håret rött :) slänger nog i färgen imorgon då mammsen har mer tid :p bild kommer nog upp så fort som möjligt!

Nu blir det solsidan och sen Beck :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar