fredag 16 november 2012

-fredag

Har varit sjuk nästan hela förra helgen och i veckan så det är därför jag inte har kunnat skriva :) eller kunnat och kunnat, har inte direkt orkat! Har haft sjukt ont i ryggen så har knappt kunnat kliva upp ur sängen på senaste tiden! Har iallafall fått ett vikariat till sista december vilket jag är så himla glad över för nu kan jag iallafall planera en månad :D

I onsdags så var jag och Mirjam uppe hos Andreas :) kan inte ens tänka på hur länge det var sen vi var hos han sist! Det var jag Ante Isak Mirjam och Marlene som var där och det var verkligen hur kul som helst att träffas igen :) så nu har vi bestämt att vi ska dra ihop ett gammalt gäng och hitta på något snart! Låter som en bra ide :)

Idag är det fredag och jag ska bara ta det lugnt :) kika på x factor, äta lite chips och dricka lite dricka :D en riktig mys fredag med andra ord! Ha en bra fredag alla!

"jag säger att jag inte saknar dig men jag ljuger för mig själv"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar