måndag 5 november 2012

-ny vecka, nya möjligheter

Alltså det är så skrämmande! :s tiden alltså! Varför ska det gå så himla fort för? :o Vet inte ens vad det är för vecka men det jag vet är att det är i början av November och detta kommer fan sluta illa om tiden ska gå såhär fort :D Om en månad så fyller min kära lillebror 16 år? :O whaaaaaat?! Kommer själv ihåg när jag var 16 år, gud vilken rolig tid :) I veckan kommer söt Johanna bo hos mig till på torsdag, med andra ord så kommer den här veckan gå rätt så fort :) ska försöka få låna brorsans bil något i veckan så jag och Johanna kan åka på rusta, Ica Maxi osv för att handla lite julklappar ;) I helgen så åker jag nog hem till Bräcke igen om det inte händer något roligt här vilket jag tvivlar på.... sen nästa vecka kanske jag åker till Malmö hela veckan,, hoppas hoppas hoppas! Behöver verkligen komma bort härifrån en stund, bort från Östersund och bort från Bräcke!!

Timmarna, Dagarna, Veckorna kommer bara springa iväg och snart kommer det vara December.. hört rykten om att det ska bli en "ny" Mysteriet på Greveholm som julkalender i år. Visst, inget kan ersätta den förra men denna kommer utspela sig i samma slott och några från förra säsongen kommer även vara med :p åh, kanske man till och med måste kika på julkalendern iår ;) Julafton närmar sig och jag längtar verkligen, vet inte vad det är med mig men iår så känns det som om det kommer bli en underbart rolig och mysig jul! =) Nyår ska jag troligtvis spendera med Stina, vet ej vad, när, och hur men det ordar sig :) Sen fyller jag år oxå, 20 BAST! Åh herregud vad gammal man blir.. ville stanna på 18, men det gick ju inge bra!!! Aja, hoppas verkligen att jag antingen kommer in på skolan eller att jag drar nån annanstans efter detta år.. Lutar nog åt att jag drar till USA ett år faktiskt, måste dock tjäna ihop pengar först men det går nog rätt så fort :)

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar