söndag 18 november 2012

-julklappar

Dessa är tre av alla saker jag vill ha i julklapp och det är verkligen saker jag behöver!

• Ett hårserum som gör håret mjukt och glansigt och sen så luktar det även sjukt gott. Man kan även använda det innan användning av plattång/hårfön!
Pris: 145 kronor
www.baresso.se

• Rakhyvel, 5 rakblad, raklödder! Något som man alltid behöver. :)
Pris: 99
www.baresso.se

• Bärbar dator.. Kommer verkligen behövas när 2013 kommer! Spelar ingen roll om jag ska plugga, resa utomlands eller något annat så kommer jag behöver en ny dator!

Jag själv har snart handlat klart alla mina julklappar vilket känns sjukt skönt :) funderar på att köpa några roliga julklappar till mig själv oxå ;) eller om man väntar tills mellandags rean kommer för då kan man köpa många fina och billiga saker :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar