måndag 19 november 2012

-ett steg närmare min dröm

Röd färg i håret och fortsätter min ansökan till att få åka som au pair.. Dom ringde idag och jag är nu medlem och har anmält mig till ett online möte där jag kommer få veta mer om vad som innebär att åka osv. Efter mötet så kommer dom ringa och fråga om jag fortfarande är intresserad av att åka och sådär sen så kommer jag få komma på en intervju där jag kommer få berätta om mitt liv, mina barn vanor osv både på svenska och på engelska. Dock är jag sjukt skraj över det där med engelskan men jag har läst massor av bloggar och skrivit mail till flera av dom och många säger att man ska inte oroa sig. Det kommer gå bra när man väl kommer fram till familjen och börjar sin amerikanska vardag :)

Min DRÖM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar