fredag 2 november 2012

-pappa

Det var för 14 år sedan, då jag fick reda på vad som hade hänt, att min älskade pappa hade försvunnit från jorden, försvunnit från mig! <3 kommer ihåg exakt vad som hände och vem som berättade det för mig, mormor<3

jag hade varit hos en kompis då min mormor ringer och säger att jag ska komma ner till henne för hon ville prata med mig. När jag kommer ut på gatan så ser jag polisen hemma hos mormor och morfar, jag som bara var 5 år tänkte inget mer på de förrän jag kom in på altanen då jag ser min mamma sitta i hammocken mellan två polismän och grinar.. då brast det för mig oxå! Även fast jag då inte fattade vad som hade hänt ville jag bara sitta i min mammas famn och krama om henne, men det fick jag inte!! när jag sedan fick veta vad som hade hänt så trodde jag att jorden skulle gå under. Förstod inte riktigt just då vad som hade hänt och varför han var borta från oss... :( detta förstod jag några veckor senare när jag märkte att min kära pappa inte kom hem från jobbet varje dag utan det var bara mamma som var hemma. <3 den tiden kommer jag aldrig att glömma. då jag inte ville gå till skolan och ville inget hellre än att pappa skulle komma hem! jag kommer ihåg så väl när man var liten och såg en stjärna falla och fick önska sig något, jag önskade alltid att min pappa, min förälder, min bästa vän skulle komma tillbaka till mig <3

Älskade saknade pappa <3
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar