söndag 30 december 2012

-2012

Tänkte försöka sammanfatta mitt både underbara och jävliga 2012...i bilder ;)

Åkte till Åre för att fira fina vänner och festa gärnet! ;)

Var på olearys och träffade marmeladorkestern och fick autograf! coolt... :)

Det blev 100 dagar kvar till studenten och det firade vi! 

Jag och Linnea åkte på studentkryssning och levde loppan!

Vi gick på bal och jag hade sån tur så jag fick gå med denna snygging!

Vi tjuv provade mössorna och lekte lekar i österängparken!

Tog hand om en fin vän som råkade illa ut!<3

Vi partajade ganska hårt!

....nästan för hårt!!

Dansade gjorde vi oxå! Eller iallafall Max :)

Vi gick på mösspåtagningsbalen! 

Pyntade snyggaste flaket!

Mys champangefrukost hos världens bästa mentor Bodil!

Gjorde oss redo för att gå ut på trappan!

Sa hejdå till våra fina lärare! <3


Sen tog vi äntligen studenten!!!!!!!!

Röjde fett på flaket! 

....Linnea med!

Åt en studentmiddag som man inte har nå minne av! 

Studenten var över.... och tur var väl de för gud så trött vi var! ;)

Jobbade på som satan hela sommaren! :)

Firade mina söta små underbara tvillingbröder som fyllde år :)

Jag och Mirjam åkte och röjde sönder på stråket :)

Träffade världens finaste kille<3

Åkte till Magaluf men söta vänner!

Jobbade på lucia med glitter i håret! :) 

Mer bilder hade jag tyvärr inte.. ;) hihi! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar