tisdag 4 december 2012

-ledig dag

Angående mitt förra inlägg så handlar det inte om au pair och inte om att jag är gravid LINNEA ;) haha galning! Men du är söt ändå! Tihi!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min älskade lillebrors dag! 16 år idag?! Vart tusan tog tiden vägen egentligen? Huvva vad tiden går fort :) snart fyller jag år oxå! Men idag är det Kevins tur. Så idag blir det smörgåstårta och lite paketöppning :) lyckost han! ;) sen på kvällen kan man ju hoppas att det blir lite mys med någon mysig person!

Snart får jag reda på skolan oxå! :) men jag vet inte om jag ändrat mig :( haha! Nej men jag vill ju bli barnmorska eller ambulans sjuksköterska och då måste jag plugga till sjuksköterska först :) men vet bara inte om jag vill göra de nu eller sen! Vore verkligen hur kul som helst att komma in men om jag inte kommer in så är det inte hela världen för mig :) faktiskt!

Idag tänkte jag ta en promenad med hunden om det inte är för kallt! Sen slå in paket till Kevin :)<3

-i'm so afraid that it would happen again.

1 kommentar: