fredag 14 december 2012

-finally friday

Ledig fredag!! Har jag nog inte haft på länge! :) men äntligen så får jag uppleva de! Ligger fortfarande i sängen och slappar! Fast klev upp vid 7 i morse och gjorde i ordning ungarna för skolan, skjutsade sedan iväg dom och sen somnade jag om igen :) har precis sett filmen LOL! Sjukt bra film.. Ikväll ska vi nog baka pepparkakahus och ha lite julmys här hemma, det är ju bara en och en halv vecka kvar till jul nu :) sjukt!!!

Kom iallafall inte in på någon skola, inte ledsen att jag inte kom in men är inte glad heller :) till veckan åker vi in till lägenheten och städar ut den sen flyttar jag hem mitt liv en stund :) har jobb till och med 1:a februari! Sen vet jag helt ärligt inte vad det blir! :) vart jag hamnar, vad jag gör visar sig!! Vad jag vet är att jag tänker inte stanna här.. ;) en sak som är säker!!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar